Maandag, elfde stapdag

14 mei 2018 - Madrid, Spanje

We willen eerst en vooral jullie allemaal bedanken voor de fijne reacties die we krijgen op ons blog. Het sterkt ons op onze weg .

Na de vermoeiende tocht van gisteren hebben we er voor gekozen om het rustiger aan te doen vandaag. Het was koud, maar minder wind dan gisteren.

We hebben op een heel rustig tempo 14km afgelegd en zijn aangekomen in El Ganso waar we een leuke albergue hebben gevonden, met 8 personen op een nette kamer. Het stoveke brand en het is er lekker aangenaam om zitten.

Vandaag voor het eerst regen gehad, niet veel, maar genoeg om onze regenjas te nemen.

We genieten van onze rustdag.

1. Mia Brugmans:
    14 mei 2018
    fijn blijkbaar zo eens een rustdag geniet er van succes en nog veel reis plezier xxx
  2. Mia D'Aubioul:
    14 mei 2018
    Geniet van jullie welverdiende rustdag. Wat jullie presteren is ongelooflijk. Twee dappere madammen. Ik ben al moe als ik een paar kilometertjes stap. Dikke proficiat jullie zitten al halfweg 👍👍👍
  3. Denis:
    14 mei 2018
    Proficiat allebei wat een prestatie tot hiertoe. Maar ik vind dat jullie niet veel eten ''s avonds, of vergis ik me. Groetjes.
  4. Rita en Rachelle:
    14 mei 2018
    Denis je vergist je inderdaad. Het eten op de foto is van deze middag, vanavond een hele menu. Anders kunnen we niet blijven stappen he.
  5. Els Wuyts:
    14 mei 2018
    Jullie gevoel voor humor heeft ook niet te lijden onder de vermoeiende dagen, haha. 14 km, en dat noemen jullie een rustdag? 🥇
  6. Roger peeters:
    14 mei 2018
    Proficiat dames een prestatie om u tegen te zeggen en een genot om jullie te volgen.
  7. Christel:
    Girlpower!!!!!!!!!!!!!
  8. Hilde Verbercht:
    14 mei 2018
    Dappere dames! Niet versagen, goe bezig.
    Het lijkt wel dat het hier veel beter weer is dan daar bij jullie! Ik heb nog niet veel gelezen dat jullie last hadden van 'te warm'. Hier is het momenteel weer zomers.
  9. Louis De Wilde:
    15 mei 2018
    Volhouden , 't komt goe !